رستوران 7 محمت آنتالیا (7mehmet) (بامارو)

رستوران فوق العاده 7 محمت در  آنتالیا 

رستوران 7 محمت (7mehmet) آنتالیا یکی از معروف ترین رستوران های آنتالیا که فقط چند کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، موقعیتی خوب در تپه های سرسبز دارد و نمای بی نظیری ازساحل کنیالتی در اینجا دیده می شود.. 7 محمت ترکیه برنده جایزه بهترین رستوران شده و یکی از بهترین رستورانهای انتالیا ترکیه به شمار می رود.در ادامه بامارو همراه باشید.

سالها پیش آشپز محمت این رستوران را ساخت که در سنین کم هنر آشپزی رو یاد گرفته بود.. اگر از تاریخ و سنت ترکیه لذت میبرید، این رستوران” 7mehmet” رو از دست ندهید ! غذاهای ترکی، گوشت کبابی و نمای بی نظیری در اینجا، انتظار شما را می کشد.(بامارو)

در رستوران 7 محمت همه چیز فوق العاده می باشد و غذاهای خوشمزه ای سرو می شود.. آشپز رستوران شما را با خود به آشپزخانه می برد و طبق سلیقه شما ماهی یا مرغ برایتان سفارش می دهد.. تنها نکته منفی این رستوران این است که هیچ آب میوه تازه ای در منو وجود ندارد.. نمای دریا از این رستوران محمت شگفت انگیز است و قیمت ها فوق العاده ارزان و مناسب می باشد.. از این رو یکی از ارزان ترین رستورانهای آنتالیاست.(بامارو)

یک رستوران فوق العاده در آنتالیا که در پارک کولتور آتاتورک قرار دارد.. 7 محمت غذاهای ترکی و آنتالیایی لذیذی سرو می کند و نمای بی نظیرش از شهر و دریا از ویژگی های برجسته آن است.. در منوی رستوران، می توانید کباب تنوری، سالاد تازه، سینی مزه، و نوشیدنی وجود دارد..سوپ سیرابی در اینجا یکی از لذیذ ترین و عجیب و غریب ترین غذاها می باشد.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *