جاذبه های آبی آنتالیا

جاذبه های آبی آنتالیا

اطلاعات جاذبه

تفریحات آبی در آنتالیا

کشور ترکیه همسایه ایران و مقصد گردشگری تعداد زیادی از ایرانیان است. بسیاری از هموطنان ما در طول سال عازم شهرهای مختلف ترکیه مانند استانبول، آنتالیا، بدروم و… می شوند. شهر آنتالیا که از مهم ترین شهرهای ساحلی و توریستی ترکیه است با انواع تفریحات مهیج، برای گردشگران ایرانی جذابیت های زیادی دارد. تفریحات آبی در آنتالیا از محبوب ترین بخش های گردشگری در این منطقه است. در اغلب تورهای تفریحی آنتالیا 5 مورد از بهترین تفریحات آبی در نظر گرفته شده که خاطره سفر را به یادماندنی تر می کنند باهم نگاهی می کنیم به این تفریحات آبی.

 

1- غواصی در آنتالیا

غواصی یک تفریح آبی بسیار خاص و مجلل است که هرجایی نمی توان آن را تجربه کرد. پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر با تور آنتالیا همراه شدید، به هیچ عنوان شانس غواصی در آب های زلال دریای مدیترانه را از دست ندهید.
اگر غواصی را از میان تفریحات آبی در آنتالیا انتخاب کنید، می توانید از میان 3 جزیره که برای این کار در نظر گرفته شده اند، یکی را انتخاب کنید. به طور کلی 25 منطقه متفاوت برای غواصی در آنتالیا وجود دارد.
در حین غواصی با غواصان با تجربه و آموزش دیده ای که شما را همراهی می کنند، ممکن است به غار خفاش که یک مکان بکر و زیبا است، راه پیدا کنید یا آن که در اعماق آب ها کشتی های غرق شده و هواپیماهای سقوط کرده را بیابید، اما جذاب ترین بخش غواصی، مشاهده گونه های متفاوت آبزیان و لاک پشت هایی است که در اطراف شما شنا می کنند.

2-رفتینگ در آنتالیا

رفتینگ که در ترکیه به آن رافتیگ می گویند، نوعی قایق سواری در آب های پر خروش است. علاقه‌مندان به این تفریح پر هیجان که نوعی ورزش نیز به حساب می آید، جلیقه نجات و کلاه ایمنی به تن می کنند و در گروه های چند نفره، به همراه لیدر خود سوار قایق های مخصوص می شوند. هر شخص با پارویی که دارد به کنترل قایق کمک می کند. همراه با تفریحات آبی در آنتالیا بازار سلفی گرفتن هم حسابی داغ است.
رفتینگ به قایق سواری در آب های خروشان و پارو زدن خلاصه نمی شود. بلکه این قایق ها شما را به تماشای آبشارهای زیبای آنتالیا و مناظر طبیعی بی نهایت زیبا خواهند برد.

 

3-تم پارک آبی سرزمین لجندز

پارک های آبی از معروف ترین تفریحات آبی در آنتالیا می باشند. زیرا شهر آنتالیا چند پارک آبی مانند آکوالند، تروی و دِدمن دارد؛ اما اگر قصد دارید در سفرتان با تور ارزان آنتالیا تنها به یکی از این پارک های آبی مراجعه کنید، تم پارک آبی لند آف لجندز یا سرزمین افسانه ها را به شما پیشنهاد می کنیم.
این پارک آبی موضوعی، دارای بخش های مختلفی مانند استخر موج های مصنوعی، صخره های مصنوعی، بازی های آبی، هتل، فضای بازی کودکان، رستوران، سالن ماساژ، سینمای پنج بعدی و… می باشد.

4-کشتی سواری در آنتالیا

اگر صرف ناهار بر روی عرشه کشتی، شنا در میان آب های دریای مدیترانه و سواری با کشتی برایتان جذاب است، تور لحظه آخری آنتالیا را از دست ندهید. برای کشتی سواری باید به سواحل آنتالیا مانند لارا یا کمر و… بروید؛ اما نگران نباشید؛ اتوبوس های مخصوص شما را از در هتل سوار کرده و به بندر می برند. پس از سوار شدن به کشتی می توانید از مناظر طبیعی اطراف لذت ببرید و در زمان های توقف کشتی، مدتی به شنا و آبتنی بپردازید.
اگرچه کشتی سواری یکی از محبوب ترین تفریحات آبی در آنتالیا به خصوص برای خانواده ها است، تفریح شما با بازگشت کشتی به ساحل به بندر پایان نمی یابد و می توانید در صورت تمایل مدتی در شهر کمر به گشت و گذار بپردازید.

5-تفریح در سواحل آنتالیا

تفریحات آبی در آنتالیا به شنا و قایق سواری خلاصه نمی شود. این شهر دارای سواحل بسیار زیبایی است که می توانید اوقات خوشی را در آن ها سپری کنید. “ساحل ماسه های طلایی” یکی از زیباترین سواحل آنتالیا است و در آن امکانات سرگرمی متفاوتی فراهم شده است. این ساحل شامل بخش های متنوعی مانند آسپندوس، آلاراها، آلانیا، آلتینکایا، بلک، ماناوگات، برگ و… می شود.

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

گروه: