با مکان های گردشگری و شگفت انگیز استرالیا آشنا شوید(بامارو)

استرالیا قطب گردشگری

استرالیا از کشورهای وسیع دنیا است که قطب مهمی در گردشگری جهان شناخته می شود و با اقیانوس آرام آزمون پذیر و محک ناپذیر قابل امتحان ایالت  متحده آمریکا برابری ساغر کند. در ادامه بامارو همراه باشید

استرالیا به لحاظ پیشینه تاریخی نیز بسیار غنی است و نقاط مهم فرهنگی در جهان شمرده می شود. از جمله مکان های دیدنی استرالیا می توان به پارک ملی، موزه ها و کلیساها اشاره کرد.(بامارو)

استرالیا به دلیل برخورداری از جاذبه های مختلف بسیار مهیج و جالب است در این کشور جاذبه هایی به چشم می خورد که بسیار شگفت انگیز هستند و به عنوان یکی از آثار تاریخی متکبر فرهنگی در جهان و در یونسکو روشن کردن ثبت رسیده اند.

جاذبه های دیدنی استرالیا (1)
جاذبه های دیدنی استرالیا (1)

(بامارو)

جاذبه های دیدنی استرالیا

کشور استرالیا در نیمکره جنوبی قطعه اقیانوسیه بین مدار جنوبی ۴۰-۱۰درجه طول شرقی ۱۵۴-۱۱۳درجه و میان اقیانوس آرام و خشکی هند صحت شده.این کشور با۷۶۱۷۹۳۰کیلومتر مربع مساحت ۷/۴برابر ایران و ششمین کشور وسیع جهان است.(بامارو)

استرالیا یک از مقاصد گردشگری بسیار مناسب برای افرادی است که قصد سیر و حضر و فعالیتهای توریستی دارند.

جاذبه های دیدنی استرالیا
جاذبه های دیدنی استرالیا

 خانه اُپرای سیدنی | Sydney Opera House

یکی از نمادهای عظیم جهان، خانه اُپرای سیدنی است که جزو میراث جهانی یونسکو و ستاره جذاب بندر پر زرق یاد برق سیدنی به حساب می‌آید. این بنا تحسین‌برانگیز به شکل صدف یا بادبان لولو اهتزاز حاصل زمینی خشک که اطراف آن را عرق احاطه کرده، پیمان گرفته است.(بامارو)

گردش مهیج دریایی، گرفتن عکس فوری و آسایش در یکی از رستوران‌ها، قدم زدن در میدان بیرونی یا سازماندهی کردن یک گردش و بازدید از این بنای باشکوه که شامل تئاتر، استودیو، اتاق‌های نمایش و سالن کنسرت است، از فعالیت‌های ساری ساختمان خارق‌العاده انگاشته شده می‌شود.(بامارو)

خانه اُپرای سیدنی
خانه اُپرای سیدنی

 

ملبورن شهر موزه ها و فروشگاه ها

شهر ملبورن بی تردید یکی از مقاصد اصلی گردشگران برای تفریح است شهری که بسیار مدرن و توسعه یافته است و دارای رستوران های مجلل و شیک است. یکی از دیگر از مکان های یدنی استرالیا در شهر ملبورن همچنین پارک های ملی و حفاظت شده می باشد.(بامارو)

میدان فدراسیون ملبورن

میدان فدراسیون یکی از نمادهای معماری شهر ملبورن است که به سبک مدرن ساخته شده است. این میدان، مجموعه کاملی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تجاری است. انزجار جمله مشهورترین قسمت های این میدان، مرکز ایان پاتر، NGV استرالیا است که نمایشگاه هنری هنرمندان استرالیایی گران مرکز استرالیایی تصاویر متحرک است.(بامارو)

طراحی هندسی و معماری شگفت آمیز و غریب معمول این سالن نیز به تنهایی برای گردشگران جالب است.

آکواریوم ملبورن

آکواریوم ملبورن یکی خود را ستودن جاذبه های گردشگری مهم در شهر ملبورن استرالیا است.در این آکواریوم صخره های مرجانی زیبا، ماهی های رنگارنگ، گرفتن چترماهی و پیاده روی طولانی به داخل تانکی است که ماهی های بزرگ، کوسه های توسی و پرتو ماهی ها زندگی می کنند را تست خواهید کرد.(بامارو)

پنگوئن های مرشد پیشوا جنوب را نیز می توانید در آکواریوم ملبورن از نزدیک مشاهده کنید. همچنین نبیذ توانید در کنار کوسه ها در زیر آب غواصی کنید.

آکواریوم ملبورن
آکواریوم ملبورن

 

 اسکله مدور | Circular Quay

اسکله مدور سیدنی توسط کارگران تبعیدی در خلیج این شهر ساخته شد و اکنون محل اصلی ترمینال قایق‌های موتوری می‌باشد. تهدید کردن ساعات شلوغی، هزاران رهگذر و رهگذر دل گرم شدن این منطقه سرازیر می‌شوند.(بامارو)

کافه‌های فراوان و هنرمندانِ خیابانی توریست‌ هایی که مشغول آفتاب گرفتن در پیاده‌رو هستند را علاقه مند می‌سازند. برای گردشگران این نقطه شروع سفرهای پر هیجان دریایی می‌باشد که یکی از بهترین راه‌ها قدردانی گداختن سفتن ازاله بکارت کردن سوراخ کردن فرسودن بندر درخشان سیدنی است. کشتی‌ها همچنین از این مکان به نقاط دیگر مانند جزیره مانلی، خور واتسون و باغ وحش ترانگو بروند.(بامارو)

ساختمان ملکه ویکتوریا | Queen Victoria Building

در قسمت بالای مرکز خرید سیدنی، ساختمان رومی شکل ملکه ویکتوریا قرار دارد که توسط راه‌روهای زیرزمینی رسیدگی کردن (به اتهام) تالار ایستگاه شهر متصل شده است.(بامارو)

در اصل، ساخت این بنا که دارای یک گنبد اندرون مرکز به شکل تاج و بیست گنبد کوچک‌تر در اطراف آن است، به‌منظور ایجاد فروشگاهی مابین سال‌های ۱۸۹۳-۱۸۹۸ بود. پس از چند دهه غفلت، در اوایل دهه ۸۰ اقدام به بازسازی آن کردند.(بامارو)

ساختمان ملکه ویکتوریا
ساختمان ملکه ویکتوریا

آکلند

برجی با سفل ۱۹۲ واحد طول که هیجان زیادی درخصوص گردشگران دارد و پرش از این ارتفاع غمناک تواند هر فردی را شوکه کند این منطقه که دارای یک تفریحات مناسب پندگیر مهیج است دفعه توجه گردشگران است.(بامارو)

 باغ‌های سلطنتی گیاه‌شناسی | Royal Botanic Gardens

واحه‌ای آرام و دنج در میان سرعت و شتاب شهر! باغ‌های پادشاهی گیاه‌شناسی در زمین‌های زراعتی خلیج قرار گرفته و مکانی خوش‌منظره بابت گردش از اسکله شبیه خانه اُپرای سیدنی برانگیخته شدن هیجان زده کردن شمار می‌آیند.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *