غذا های خیابانی بی نظیر و معروف مکزیک که نباید از دست داد (بامارو)

 مکزیک و غذا های خیابانی آن

مکزیک یکی از بهترین کشورهای جهان برای غذاهای خیابانی است، اما درست مثل بقیه مواد غذایی مکزیکی ، غذاهای خیابانی در مکزیک با توجه به منطقه متفاوت است. شما بسته به مقصد مقصد های مختلفی را پیدا خواهید کرد، اما چند شمع در سراسر کشور یافت می شود، و برخی از آنها برای سفر به محل اقامت خود تلاش می کنند. در اینجا برخی از غذاهای خیابانی که باید قطعا در سفر به مکزیک سعی کنید.بامارو همراه باشید

تاکوس

Taco از یک فروشنده خیابانی در مکزیکو سیتی، مکزیک خدمت کرده است
جان لوت / گتی ایماژ

هنگامی که ما در مورد مواد غذایی خیابانی مکزیکی صحبت می کنیم، tacos مهم ترین مورد در لیست است. صادقانه بگویم که شما می توانید چیزی بیشتر از یک طترتلا را بچرخانید و آن را یک تکو می نامید، اما به طور کلی، آنها با گوشت پر می شوند و خواران پرماجرا ممکن است برخی از قطعات حیوانات جالب تر از جمله مغز، چشم ها، زبان مکزیکی ها را انتخاب کنند. تلنگر اما گیاهخواران نیز برخی از پرچم های تاکو را برای تشویق آنها، قارچ، سیب زمینی، لوبیا یا پنیر پیدا می کنند. Tacos al pastor بسیار محبوب هستند: آنها ساخته شده با جلا سوپ گوجه فرنگی پخته شده در یک جفت چرخش است. این روش پخت و پز توسط مهاجران لبنانی مکزیک به مکزیک منتهی شد، اما در مکزیک این طاووس با طعم و مزه خود، با انواع سلیقه های تند، گااکامول، و پیاز تازه و سیب زمینی سرخ می شود.(بامارو)

 

تامالیس

غذای تامیل، غذای مکزیکی، پخت و پز، گوشت گاو، مرغ، گوشت خوک
استفیف ویکتوریا سوز / گتی ایماژ

تامیل ها یک روحیه عادی در صبح ها یا شب ها هستند و اغلب در مهمانی ها خدمت می کنند، نوعی کیک خرد شده از ذرت است که در پوسته ذرت یا پوسته برگ موز قرار می گیرد. کلمه تامیل (بله، تکامل تامیلز تامال است، نه تکه تکه شده) از نائوتل (زبان آزتک ها) به معنای “پیچیده” می آید. آنها معمولا پر می کنند که ممکن است مول یا صلح باشد مرغ، یا گاهی اوقات رجاز، که نوارهای پبلاو چیل همراه با برخی از گوجه فرنگی و پیاز است.(بامارو)

حتی تامیل های شیرین وجود دارد که به جای پر کردن، شکر، دارچین، کشمش و بیت های آناناس را با خمیر مخلوط می کند. بسته بندی را برای تامال در داخل خود بکشید. در خیابان در مکزیکو سیتی قرار دارد، آنها بعضی اوقات به عنوان یک “طرت داتامالی” که گاهی اوقات به عنوان “گواژولوتا” نامیده می شود، به عنوان یک مجسمه بولیولو سروکار دارند.(بامارو)

 

تورتوس

Cemita، Torta سبک Puebla
گتی ایماژ / لیزا رومرین

یک تارتا نوعی ساندویچ مکزیکی است که بر روی یک نان خرچنگ ساخته شده است که به نام بولیو شناخته می شود. هرچند که در مکزیک ساندویچ نیست، زیرا برای مکزیکی ها یک ساندویچ با نان بریده شده ساخته شده است. معمولا یک فنجان خمیر لوبیا در یک طرف قاشق و سس مایونز از طرف دیگر، و سپس پر کردن (معمولا گوشت) و تکه های گوجه فرنگی، آوکادو و ترشی جالبیه می شود.(بامارو)

تعدادی از تغییرات در torte استاندارد وجود دارد. در سفر به Puebla ، مطمئن شوید که سمیتی را که با یک نوع خاص از رول نان (خود به نام cemita) ساخته شده است را امتحان کنید و با یک گیاه معطر به نام pápalo. پامبازو که به طور کلی در مکزیکو سیتی یافت می شود، سیب زمینی و سوسیس تند به نام chorizo، در سس گوجیلو چیلی گرم گرم می شود و سرخ شده است. Pambazos با نان ساخته شده است که همچنین Pambazo نامیده می شود و پوسته پوسته از bolillos ندارد. در گوادالاخارا، یکی از ظریفترین ظروف ، قورباغه است که با گوشت پر شده و در سس تند غرق شده است.(بامارو)

 

Sopes و Gorditas

Gorditas سنتی مکزیکی پر شده با پر کردن انواع
lanabyko / Getty Images

انواع مختلفی از غذاهای خیابانی مکزیکی وجود دارد که بر اساس ذرت ساخته شده و با پر کردن و پر کردن انواع مختلف ساخته شده اند. آنها تازه ساخته شده و پخته شده در یک comal، کباب بزرگ، گاه به گاه چوب، گاهی اوقات گاز. سوپ دیسک ذرت است که ضخیم تر از یک شیرینی معمولی است و معمولا حاوی لوبیا و پنیر و احتمالا سایر مواد تشکیل دهنده و البته سالس است. در Oaxaca همان چیزی به عنوان “Memela” نامیده می شود. به طور مشابه، gorditas نیز دیسک های ساخته شده از ذرت است، اما آنها یک ماده مانند لوبیا، پنیر یا chicharron (پوست شلغه) اضافه شده در مرکز ماسا قبل از اینکه آن را بر روی کوره می رود، و یا آن را به عنوان پیتا به عنوان اضافه کردن باز مواد داخل (گاهی اوقات هر دو).(بامارو)

Tlacoyo نیز بسیار شبیه است – آن را در شهر مکزیک ساخته شده است و معمولا از ذرت آبی ساخته شده است. همه این رفتارهای ذرت را می توان در خیابان های خیابانی در سراسر کشور مشاهده کرد، اما نام و پر کردن / پر کردن ممکن است از مکان به مکان متفاوت باشد.(بامارو)

 

توستاد

Tostada de ceviche
Esdelval / Getty Images

Tostadas از tacos متفاوت است، زیرا به جای قارچ نرم با پر کردن در داخل، آن یک پایه طرقه شفاف است که سرخ شده یا پخته شده است، و سپس با انواع پرپشت پر شده است. شما می توانید آنها را با تقریبا هر ترکیب گوشت، غذاهای دریایی، و یا پنیر، و یا شاید فقط با برخی از guacamole. سولسا را ​​فراموش نکنید!(بامارو)

 

کسادیا

پخت و پز quesadillas در comal
گتی ایماژ 

اصطلاح “Quesadilla” به طور کلی به نوعی تارتلای خورده با پنیر ذوب شده در داخل اشاره دارد. Quesadillas را می توان با ترشیدهای ذرت یا گندم تهیه کرد و می توان آن را کبابی یا کبابی سرخ کرد. آنها را می توان با انواع پنیر های مختلف ساخته شده، اما یکی از محبوب ترین پنیر Oaxaca در Oaxaca نامیده می شود quesillo، پنیر رشته خفیف است که شبیه به موتزارلا است.(بامارو)

Quesadillas همچنین می تواند سایر پرها را علاوه بر فقط پنیر داشته باشد، گاهی اوقات آنها قارچ ها یا شکوفه های شکم پر یا سایر سبزیجات اضافه می شوند. گاهی اوقات شما می توانید با نام تجاری huitlacoche quesadillas، که با یک قارچ ذرت ساخته شده است، گاهی اوقات به عنوان قارچ ذرت در انگلیسی تولید می شود. کاسادای گلهای سرخ شده ممکن است با گاوآکامول یا خمیر لوبیا پر شود و سسزا معمولا در خارج از لارو قرار داده می شود در حالیکه کاساندیل ها بر روی کمال تفت شده اند، معمولا آن را باز کنید و قبل از غذا خوردن سالسا را ​​اضافه کنید.(بامارو)

 

Elotes

ذرت مکزیکی Elotes در cob
گتی ایماژ / چاک کان / EyeEm

بسیاری از غذاهای خیابانی مکزیک مبتنی بر ذرت هستند، اما معمولا آنها از ماسا ساخته می شوند، خمیر ذرت نیکستامالیزه که از آن ترتیل، تامیلس و سایر غذاها ساخته می شود. از سوی دیگر، Elotes و esquites با ذرت ساده ساخته می شوند، اگر چه معمولا ذرت شیرین شما ممکن است انتظار نداشته باشید. Elotes کوب های ذرت تحت پوشش سس مایونز، فرسودگی کوزه فرو ریختن، پودر چیلی و آب لیمو، برای حمل آسان، روی چوب چوب خدمت می کنند. Esquites همه مواد تشکیل دهنده یکسان است، اما به عنوان یک نوع سوپ خدمت می شود، با ذرت ذرت خرد شده را بریده و در جاروب ذرت در (با افزودن بعضی از گیاهان برای طعم اضافه شده) پخته شده و تمام ظروف که معمولا در زمانی که خدمت کرده است، در یک نخبه مخلوط می شود.(بامارو)

کوروس

کرورهای تازه در یک خیابان خالی
گتی ایماژ / الکس کریگ

خمیر شیرین جوش داده شده که با شکر پاشید – چه چیزی می تواند درمان شیرین تر باشد؟ Churros از اسپانیا آورده شده بود اما مکزیکی ها به راحتی به آنها رسیدند و احتمالا شما نیز خواهید بود. فقط مطمئن شوید که آنها تازه هستند: churros پایدار می تواند لاستیک و ناامید کننده به عنوان مخالفت با شکوه است که churro تازه است.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *