سواحل رویایی و بی نظیر هند را از دست ندهید(بامارو)

5 ساحل شگفت انگیز هند

هند را بیشتر با تمدن، فرهنگ و آثار باستانیش می‌شناسند، اما این کشور پنهاور مکان‌های دیدنی بسیاری دارد که هر گردشگری در سفر به هند شانس بازدید از آنها را به دست نمی‌آورد؛ یکی از این مکان‌های دیدنی سواحل هند است. 
در شبه جزیره هند مناطق و شهرهای ساحلی شگفت انگیزی وجود دارد که هنگام سفر به این کشور بازدید و استراحت کردن در آنها را نباید از یاد برد. اگر قصد سفر به هندوستان را دارید پیشنهاد می‌کنیم برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید تا حتما به این ۵ ساحل شگفت انگیز سر بزنید.در ادامه بامارو همراه باشید

جزیره هاولک (Havelock Island)

Havelock Island
سواحل هند
Havelock Island

این منطقه یکی از اعجاب انگیزترین سواحل هند است که آرامش آن میان گردشگران شهرت زیادی دارد. هاولک بخشی از جزایر آندمان است که ساحلی با ماسه‌های سفد و درخشان، نخل‌های بلند و زیبا و امواجی فیروزه‌ای رنگ دارد.
در حال حاضر امکان دسترسی مستقیم به این منطقه از طریق خطوط هوایی وجود ندارد. تنها راه سفر به هاولک از طریق راه‌های زمینی است که رفتن به آنجا را کمی سخت و دشوار کرده؛ با این حال آرامش و سکوتی که در مدت اقامت در این جزیره برقرار است ارزش تحمل کردن این راه سخت را خواهد داشت.(بامارو)

وارکالا (Varkala)

Varkala
Varkala

این جزیره واقع در کرلا در قسمت جنوبی هند است. زیبایی‌های زیاد این جزیره منطقه کرلا را تبدیل به مقصدی جذاب برای گردشگران کرده است. رستوران‌های بزرگ با ایوان‌هایی وسیع یکی از جاذبه‌های جزیره وارکالا است که گردشگران می‌توانند ضمن لذت بردن از غذاهای محلی، به تماشای مناظر زیبای ساحل بنشینند.
در این جزیره می‌توانید متناسب با هر بودجه‌ای هتلی برای اقامت پیدا کنید و سفری به دور از هیاهو در مکانی آرام و دنج داشته باشید. رفتن به معابد هندو، تفریح دیگری است که هنگام سفر به این جزیره می‌توانید داشته باشید.(بامارو)

گوا (Goa)

Goa
Goa

این منطقه از دهه ۹۰ میلادی جزو مناطق مورد علاقه گردشگران محسوب می‌شود. از جذابیت‌های این جزیره می‌توان به غذاهای خوشمزه و متفاوت آن اشاره کرد؛ خصوصا غذاهای دریایی.(بامارو)
گوا یکی دیگر از سواحل هند است که به دلیل داشتن شرایط مناسب اقلیمی، مورد توجه افرادی است که علاقه‌مند به ورزش یوگا هستند. اگر به دنبال مکانی خلوت و آرام می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم حتما دیداری از منطقه آگندا، پناهگاه‌های لاک‌پشت‌ها و الماس‌های کشف نشده ماندروم داشته باشید.(بامارو)

گورکارا (Gokarna) 

Gokarna
Gokarna

این جزیره به دلیل فضای آرامش بخشی که دارد اخیرا مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. فضای درون جزیره گورکارا توسط گیاهان بامبو احاطه شده است که بسیار اعجاب انگیر است. در سفر به این جزیره تفریحات فرهنگی متعددی مانند بازدید از معابد هندو، بازدید از بازار و هنرهای باستانی پیشنهاد می‏‌شود.(بامارو)

گوپالورور (Gopalpur-on-Sea)

Gopalpur-on-Sea
Gopalpur-on-Sea

با سفر به این جزیره حس خواهید کرد به داخل یک موزه قدم گذاشته‌اید. فضای گوپالورور یادآور شهرهای ویکتوریایی بریتانیا است و بیننده را به یاد انگلستان و امپراطوری بریتانیا در سال های ۱۹۸۰ میلادی می‌اندازد.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *