زوریخ شهر شکلات سوئیس شهری برای گردشگران(بامارو)

 ۴۸ ساعت طلایی در زوریخ

آبشاری زیبا، کوچه‌های تو در تو و لباس‌های هنری از اولین چیزهایی هستند که در نگاه اول توجه شما را در این شهر به خودشان جلب می‌کنند؛ اما اینها تنها مکان‌های دیدنی شهر زوریخ شهر شکلات سوییس نیست.در ادامه مطلب بامارو همراه باشید.
اگر قصد سفر به زوریخ را دارید، برای بازدید از تمام دیدنی‌های زوریخ باید برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید به همه جاذبه‌های گردشگری زوریخ، از موزه‌ها گرفته تا مناظر طبیعی آن، سر بزنید.
در ادامه لیستی از مکان‌ها دیدنی زوریخ را معرفی کرده‌ایم که آشنایی با آنها کمک می‌کند از گشتن در زوریخ بیشتر لذت ببرید.(بامارو)

 

شهر قدیمی زوریخ

یکی از دلایل گران بودن این شهر امکانات رفاهی است که در خدمت مردم گذاشته می‌شود. قدمت زوریخ به قرون وسطی بازمی‌گردد؛ در نتیجه شهر قدیمی زوریخ پر از کوچه پس کوچه‌های تنگ و باریک و فروشگاه‌های هیجان انگیز است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به «لین کپمکان» سر زدید از موزه هنرهای معاصر زوریخ نیز دیدن کنید.(بامارو)

کلیسای فریو مینستر زوریخ

این کلیسای زیبا در مرکز شهر، روبه‌روی رودخانه واقع شده است. این کلیسا را روی بقایای یک صومعه، که تاریخ آن به ۱۰۰۰ سال پیش مربوط می‏شود، ساخته‌اند. شهرت اصلی کلیسای فریو مینستر برای شیشه‌های رنگی است که ساخته هنرمند مشهور، شاگال است.(بامارو)

 

قسمت غربی شهر زوریخ

این قسمت از شهر بافت صنعتی دارد و معمولا مورد توجه قشر جوان قرار می‌گرد. ساختمان‌ها قدیمی که قبلا کارخانه بوده‌اند در حال حاضر تغییر کاربری داده‌اند و از آنها به عنوان بوتیک و کافه استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای ناهار به رستوران Frau Gerolds Garten، که دارای فضای باز و طراحی مدرن است، سری بزنید.

تفریحات آبی زوریخ

زوریخ شهری است که دور تا دور آن را آب فرا گرفته است. می‌توانید کشتی اجاره کنید و به گشت‌وگذار روی آب بپردازید یا شام را روی کشتی وسط آب میل کنید. تورهای گردشگری که از شهر به سمت دریا حرکت می‌کنند بسیار زیادند. این تورها اغلب ۱ ساعته هستند و گردشگران را به بازدید از ۷ پل شهر می‌برند. همچنین هنگامی که هوا گرم است امکان شنا کردن در آب‌های این شهر فراهم است.(بامارو)

خرید در زوریخ

خیابان Bahnhofstrasse معروف‌ترین خیابان شهر زوریخ برای خرید است. در سرتاسر این خیابان طویل انواع و اقسام مغازه‌ها و بوتیک‌ها وجود دارد. در فصل زمستان فروشنده‌های کنار خیابان شکلات داغ می‌فروشند که نوشیدن جرعه‌ای از آن شما را گرم می‌کند.(بامارو)

کوه‌ یوتلیبرگ زوریخ

این کوه اگرچه بلندترین کوه سوییس نیست ولی از بالای آن شهر زوریخ چشم انداری زیبا دارد که بسیار تماشایی است. این کوه در فصل تابستان پر از افرادی که به ورزش‌های کوهنوردی و دوچرخه سواری علاقه‌ دارند.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *