بهترین رستوران های دبی همراه با آدرس و ساعات کاری آن (بامارو)

رستوران های بی نظیر دبی

در سفر به این شهر لوکس دبی و جاذبه های گردشگری بی نظیر آن شما را متحیر و شیفته خود می کند ؛ چرا که منابع نفتی در دبی و امارات متحده عربی بسیار زیاد است ، ولی جالب این است که بیشترین درآمد این شهر کویری و عرب نشین از صنعت محبوب گردشگری است و این صنعت سهم بزرگی در درآمدزایی بزرگترین شهر امارات و عروس خلیج فارس دارد و لازم به ذکر است که دولت امارات ، برای جذب گردشگران از سراسر جهان ، هر ساله بودجه کلانی برای ساخت تعداد زیادی هتل با امکانات عالی در نظر می گیرد و اینکه دبی ، این شهر مدرن و پر هیاهو و در عین حال بسیار جوان ، یک مجموعه بسیار زیبا  از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری امارات و خاورمیانه را در بر دارد و بسیاری از مردم جهان هر ساله به این شهر خاکی زیبا در حاشیه خلیج فارس سفر می کنند .بامارو همراه باشید

 

Le Petit Belge (1 بلژیک کوچک

رستوران Le Petit Belge نمادی از بلژیک است. با محیطی پویا، غذاهای معروف بلژیکی، مهمان‌نوازی زبانزد بلژیکی‌ها و جذابیت و افسونگری خاص اروپایی آن‌ها.

در بین رستوران های دبی Le Petit Belge معروف به سرو غذاهای اصیل بلژیکی مثل بشقاب صدف، Coq و وافل بلژیکی است. اگرچه بلژیک کشور کوچکی است، اما پر از ذائقه‌های متنوع و یک فرهنگ آشپزی غنی است.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

برای صرف یک وعده غذا با دائقه جدید با نوشیدنی‌های مخصوص بلژیک، Le Petit Belge از بهترین رستوران های دبی است.

ساعت کاری: هر رزو هفته از 12 ظهر تا 2 صبح

آدرس: برج های Lake جمیرا، هتل Pullman

2La Petite Maison طعم ناب فرانسوی

دبی اینترنشنال فایننشال سنتر (DIFC) یکی از مراکز تجاری مهم دبی است و تعدادی از معروف‌ترین رستوران های دبی را در خود جای داده‌ است.

La Petite Maison یک رویای اروپایی است. رستورانی فرانسوی، با مدیریت سرآشپز نیجریه‌ای Izu که یکی از معروف‌ترین سرآشپرهای دنیا است. این رستوران به بهترین رستوران فرانسوی دبی مشهور است.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

رستورانی با دکور بسیار شیک و در عین حال راحت، که غذاهای خوش طعم با تزیین زیبا ارائه می‌دهد. این رستوران در بین 100 رستوران برتر دنیا قرار دارد.(بامارو)

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 تا 15:30 و19:30 تا 23:30

آدرس: دبی اینترنشنال فایننشال سنتر

3Pierchic رستوران عشاق

رستورانی در انتهای اسکله هتل قصر در منطقه جمیرا، که بدون شک صاحب زیباترین چشم انداز در بین رستوران های دبی است. شما می‌توانید غذا خوردن روی آب، با نمای زیبای برج العرب را در این رستوران تجربه کنید.

Pierchic رستورانی مدیترانه‌ای دریایی است. منو این رستوران شامل منو صبحانه، پیش غذا، انواع ماهی‌ها، خرچنگ، خاویار و غذاهای غیر دریایی که با گوشت گوساله و بره سرو می‌شود و دسرهای متنوع است. کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران هم بسیار معروف است.

بهترین رستوران های دبی

این رستوران را برای یک قرار عاشقانه با همسرتان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت کار: همه روزه 12:30 تا 15 و 18:30 تا 23

روزهای جمعه و شنبه: 12:30 تا 16 و 18:30 تا 23

آدرس: هتل القصر، جمیرا

4) Seafire Steakhouse نیویورک در دبی

یک استیک هاوس مدرن به سبک رستوران‌های نیویورک، در دبی منتظر شما است. این رستوران گوشت مصرفی خود را از استرالیا تهیه می‌کند. اگر به دنبال یک مکان صمیمی و راحت برای دورهمی‌های کوچک و بزرگ هستید، Seafire Steakhouse را به شما پیشنهاد می‌دهیم.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

وقتی که شما برش، سن و نوع پخت استیک خود را انتخاب کردید، سپس با خیال راحت به تماشای پخت استیک خود دقیقا همانطور که سفارش داده بودید، بنشینید. چاقو، نمک و چاشنی‌های خود را برای صرف یک وعده غذایی که شبیه هیچ جای دیگر نیست انتخاب کنید. و از مزه بهشتی این استیک لذت ببرید.(بامارو)

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 18 تا 23 (سه شنبه‌ها تعطیل است.)

آدرس: جمیرا، هتل آتلانتیس پالم

5) BB Social Dining طعم اصیل شرقی

یکی دیگر از رستوران های دبی که در مرکز تجاری (DFIC) قرار دارد BB Social Dining است. این رستوران علاوه بر محلی برای صرف غذا، جز دیدنی‌ترین جاهای دبی است. BB Social Dining سه طبقه دارد که هر طبقه یک تم غذایی منحصر به فرد را سرو می‌کند.

منوی این رستوران مفصل است و گزینه‌های متعدد گوشتی و گیاهی در اختیار شما است. از اردک سرخ شده، مرغ‌های بی‌بی‌کیو، انواع سالاد، غذاهای گوشتی، لقمه‌های مخصوص گیاهی تا دسر و نوشیدنی‌های خوش طعم برای هر ذائقه‌ای فراهم شده است.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

شما با هر سلیقه غذایی، از این رستوران راضی بیرون می‌آیید.

ساعت کاری: هرروزه از ساعت 12 تا 24

جمعه‌ها از ساعت 13 تا 1 صبح

آدرس: دبی اینترنشنال فایننشال سنتر

6)Zuma ژاپن لاکچری

Zuma طعم بی‌نظیری از تجملات ژاپنی در قلب دبی است. این رستوران با 15 شعبه در مهم‌ترین شهرهای دنیا، در بین بهترین رستوران‌های دبی نیز قرار دارد. سوشی های نیگی، ساشیمی و ماکی Zuma از لذیدترین سوشی‌هایی است که در دبی می‌توانید میل کنید. غذاهای دریایی، گیاهی، گوشتی، سالاد و اسنک از دیگر غذاهای این رستوران است.

فضایی با معماری مینیمال و ژاپنی که طراحی آن توسط شرکت ژاپنی Super Potato انجام شده است. Zuma همچنین اتاق‌های خصوصی غذاخوری را برای جلسات و یا جشن‌های خانوادگی در نظر گرفته که باید از قبل رزرو کرد.

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: هرروزه از 12 تا 1 صبح، جمعه و سه شنبه از 12 تا 2 صبح

آدرس: خیابان Happiness، podium level

7رستوران شایان، طعم ایرانی اصیل

اگر در سفر به دبی، هوس غذای ایرانی کردید، بهتر است چشیدن غذای رستوران شایان را در برنامه خود جای دهید. رستوران شایان با منو غذای ایرانی و حلال به یکی از پاتوق‌های ایرانی‌ها و حتی غیرایرانی‌ها در دبی تبدیل شده است.(بامارو)

منو این رستوران شامل پیش غذاهای سرد و گرم، انواع غذاهای ایرانی از کباب تا سبزی پلو با ماهی، کباب‌های متری و دسر است. از میرزا قاسمی، جوجه کباب و فالوده رستوران شایان غافل نشوید. در این رستوران امکانات برای افراد معلول هم وجود دارد.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: همه روزه از 18 تا 24 (یکشنبه‌ها تعطیل است.)

آدرس: خیابان عمر بن الخطاب، مرکز خرید الغریر

8Leonardo هنر مدرن ایتالیایی

وقتی وارد رستوران Leonardo الهام گرفته از لئوناردو داوینچی می‌شوید، انگار در تاریخ سفر می‌کنید. لئوناردو یک رستوران معتبر ایتالیایی است که طعمی از غذاهای توسکانی را با تازه‌ترین مواد تشکیل دهنده ایتالیایی تجربه می‌کنید.(بامارو)

در منو این رستوران انواع پیش غذاهای ایتالیایی یا به قول ایتالیایی‌ها antipasti، سوپ، سالادهای مخصوص و انواع پاستاهای لذیذ ایتالیایی که معروف‌ترین آن‌ها Rigatoni Cacio e Pepe است. از یک شام در محیطی آرام که با الهام از شاهکارهای لئوناردو داوینچی طراحی شده، لذت ببرید.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: همه روزه از 12 تا 24

آدرس: خیابان المطلعی

9Bu Qatir خوشمزه، سنتی و ارزان

اگر عاشق غذای دریایی تازه هستید، بهتر است بدانید Bu Qatir صید روزانه دارد. در اوایل کار این رستوران، فقط صید روز را می‌فروختند و با اتمام صید آن روز، رستوران هم تعطیل می‌شد.(بامارو)

این رستوران جزو محبوب‌ترین رستوران های محلی دبی شد. کم‌کم بعد از محبوبیت Bu Qatir میان رستوران‌های دبی به مکان بزرگ‌تری در کنار بندر ماهیگیری، با صندلی‌ها و میزهای بیشتر نقل مکان کردند. حتما صید روز را سفارش دهید. میگو و هر نوع ماهی‌ انتخاب کردید، با ادویه جات تازه سرخ می‌شود. آن‌ها با برنج و روتی سرو می شود و بسیار خوشمزه هستند.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: همه روزه از 11:30 تا 23:30

آدرس: خیابان 32B، بندر ماهیگیری شماره 2

10) Shanghai chic چین شیک و مدرن

سقف بلند با ابهت، پالت رنگ آبی کبود و دکور مشکی از خلاقیت‌های نفیس آسیایی رستوران Shanghai Chic است. این رستوران شیک و مدرن متخصص در غذاهای آسیایی است. منوی این رستوران، غذاهای محبوب محلی مثل اردک پکینگ سرخ شده، روی پنکیک نازکی از سس هویزین، پیاز و خیار سرو می‌کند.(بامارو)

این رستوران شیک با شعار منحصر به فرد «شب مزه‌های نامحدود»، مکان مناسبی برای شام و اجتماعات خاص است.

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: هرروزه از ساعت 18:30 تا 23

آدرس: شیخ زائد، جنب هتل ابن بطوطه

11) Soho Garden مهمانی‌های شبانه در باغی دنج

سوهو گاردن یک رستوران مدرن در حاشیه شهر، که خلاقیت و مدرنیته را با ظرافت یک باغ زیبا ترکیب کرده است. این رستوران ترکیب منحصر به فرد و متنوع از غذاخوری، صندلی‌هایی برای استراحت در کنار استخر و زندگی شبانه است.(بامارو)

این رستوران از چهار بخش مختلف با غذا و نوشیدنی‌های مختلف تشکیل شده است. یکی از بخش‌های این رستوران بخش ژاپنی است که بار و رستورانش زیر یک سقف در قلب Soho Garden قرار دارد. شما می‌توانید در طول شب در کنار نوشیدنی‌های مخصوص ژاپنی، سوشی هم سفارش دهید و از فضای باغ لذت ببرید.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: هر روز از ساعت 20 تا 3 صبح (یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تعطیل است.)

آدرس: خیابان المیدان

12) L’Olivo Restaurant رستورانی آرام و کلاسیک

اگر به دنبال رستوران رمانتیک هستید، این مکان زیبا که برنده چند جایزه بین المللی هم شده، انتخاب مناسبی برای شماست. این رستوران منو دلپذیری از غذاهای سنتی ایتالیایی و مدیترانه ای را سرو می‌کند.(بامارو)

در L’Olivo، میهمانان می‌توانند از یک شام صمیمی و آرام با موسیقی زنده یا کلاسیک برای یک تجربه ایتالیایی اصیل لذت ببرند.

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 19 تا 23

آدرس: هتل رکسوس پالم، جمیرا

13Fish Hut Seafood غذای دریایی تازه

در بین رستوران های ارزان دبی، رستوران دریایی فیش هات در رتبه اول از نظر مردم قرار دارد. در این رستوران همیشه ماهی تازه سرو می‌شود و شما امکان انتخاب نوع ماهی خود را دارید.(بامارو)

در این رستوران از میز و صندلی‌های شیک و طراحی لوکس خبری نیست. میز و صندلی‌ها چوبی و ساده هستند. اما چیزی که فیش هات را در بین رستوران‌های دبی معروف کرده است، غذای تازه، ارزان و خوشمزه است.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

فیش هات دو شعبه دارد، که یک شعبه پاتوق مردم محلی است و شعبه دیگر بیشتر از توریست‌ها پذیرایی می‌کند. غذاهای این رستوران حلال، گیاهی و بدون گلوتن است.

ساعت کاری: همه روزه از 11:30 تا 24

آدرس شعبه محلی: خیابان شماره 8 نزدیک به مرکز اسلامی

آدرس شعبه توریستی: خیابان ام سقیم

14) Al Mahara نگین برج العرب

این رستوران پرچمدار برج العرب است، هتلی که در دبی اغلب توسط نویسندگان و منتقدین سفر، به عنوان لوکس‌ترین هتل دنیا توصیف می‌شود. از سال 2016 Al Mahara توسط سرآشپز بریتانیایی Nathan Outlaw اداره شده است. Outlaw علاوه بر این رستوران، چهار رستوارن لوکس دیگر در بریتانیا دارد و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی هم حضور دارد.(بامارو)

شاید اگر عکس‌های این رستوران را ببینید، تصور کنید که زیر دریاست. اما Al Mahara زیر آب نیست بلکه شما غذایتان را در کنار یک آکواریوم حیرت انگیز و خیره کننده میل خواهید کرد. غذاهای دریایی بخش اصلی منو این رستوران هستند. خاویار و صدف Al Mahara را حتما امتحان کنید.(بامارو)

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: همه روزه : از ساعت 12 تا 14:30 و 18:30 تا 22:30 / پنج شنبه و جمعه: از ساعت 12 تا 14:30 و از 18:30 تا 23

آدرس: جمیرا، هتل برج العرب

15) Al Iwan عربی و لوکس

همه آنچه از یک رستوران عربی انتظار دارید را در Al Iwan می‌توانید پیدا کنید. رستورانی با دکور مجلل که بیشتر شبیه غذاخوری قصر پادشاهان است تا رستوران.

Al Iwan دارای بوفه غذای عربی است و جز بهترین و در عین حال گران‌ترین رستوران های دبی است. منوی تقریبا کامل شامل انواع پیش غذاها، سالادها، هوموس، موتابِل، فاتوش، باباگونی، کباب برهو روکاکِت پنیری و… است.

بهترین رستوران های دبی

این رستوران در طبقه اول برج العرب و با چشم‌انداز خلیج فارس لحظاتی به یاد ماندنی را برایتان خلق می‌کند.

ساعت کاری: 12 تا 15:30، 18 تا 24

آدرس: جمیرا، هتل برج العرب

16) Al Hadheerah زیر نور ماه

کسانی که بیش از یک بار به دبی سفر کردند، به احتمال زیاد نام Al Hadheerah به گوششان آشناست.

با رفتن به اقامتگاه باب الشمس، قدم در رویای عربی می‌گذارید، همان طور که راجع به آن شنیده بودید. باب الشمس در تپه‌های ماسه‌ای دور از مرکز شهر دبی و در نزدیکی فرودگاه دبی قرار دارد. رستوران Al Hadheerah در این اقامتگاه قرار دارد. از یک ناهار در بوفه این رستوران، اجرای زنده موسیقی و رژه اسب‌ها لذت ببرید. الحدیراه شب‌های پینج شنبه و جمعه نیز برنامه آتش‌بازی هیجان انگیزی دارد.(بامارو)

در این رستوران غذاهای اصیل اماراتی که در مقابل چشمان شما بر روی اجاق‌های چوبی پخته می‌شوند. گوشت گوسفند، مرغ سوخاری و ماهی کبابی همگی در منو قرار دارند. اما حواستان باشد که برای دسرهای خوشمزه هم جا بگذارید.

بهترین رستوران های دبی

از Al Hadheerah در هوای آزاد و زیر نور ستاره‌ها لذت ببرید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 19 تا 23:30

آدرس: اقامتگاه باب الشمس

17) Em Sherif بیروت سنتی در دبی مدرن

Em Sherif یک رستوران شرقی با غذاهای اصیل لبنانی در قلب اشرفیه است. این رستوران معروف به سرو غذاهای سنتی است که به دست فراموشی سپرده شده است. علاوه بر غذای سنتی، دکوراسیون مجلل و با رنگ‌های آبی و طلایی نیز تداعی‌گر عمارت‌های قدیمی لبنانی است.(بامارو)

سالاد تبوله، فتوش، سمبوسه، کباب و پیتای سرخ شده این رستوران با طعم اصیل و بی‌نظیر، Em Sharif را به یکی از محبوب‌ترین رستوران های دبی تبدیل کرده‌ است.

Em Sherif چهار شعبه در لبنان، قطر، کویت و دبی دارد.

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: همه روزه ساعت 12 تا 19 و 20 تا 23

آدرس: داون تاون دبی، خیابان شیخ محمد بن الرشید

18) Patiala هنر کونال کاپور

Patiala یک رستوران هندی در سوق‌البحار است، که منوی ویژه آن توسط سرآشپز معروف هندی کونال کاپور نوشته شده است. کباب بره اختصاصی کاپور غذایی نیست که هر جایی بتوانید میل کنید، پس از دست ندهید. این کباب با گوشت تازه بره و با حرارت ملایم طبخ می‌شود.

امضای این رستوران کباب باس دریای شیلی، ترشی توت فرنگی و خردل بنگالی، همراه با کدو حلوایی و شور زرد آلو است.

کاپور منو را به دو بخش قدیم و جدید تقسیم کرده، و در بخش جدید غذاهای جدیدی از دیار هند را به مشتریان ارائه می‌دهد. بعضی‌ها از Patiala به عنوان بهترین رستوران هندی دبی نام می‌برند.

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: از ساعت 12:30 تا 23:30

آدرس: خیابان شیخ محمدبن‌الرشید، Souk Al Bahar

19) Buddha Bar مجلل و خوشمزه

رستوران بودا بار در هتل Grosvenor House واقع شده است. این مکان باشکوه با دو طبقه با لوسترهای سرخ و طلایی مجلل، به طور حتم جز باشکوه‌ترین رستوران‌های دبی است.

سالن غذاخوری ظرفیت زیادی دارد و بزرگی آن در نگاه اول شما را مبهوت می‌کند. پنجره‌های بزرگ چشم‌انداز استثنایی از مارینا دبی دارد که شما را به یک سفر جادویی می‌برد. این رستوران به یکی از مراکز زندگی شبانه دبی تبدیل شده است.

بهترین رستوران های دبی

این رستوران در سه فضای رستوران، بار و سالن فضای باز از مهمانان پذیرایی می‌کند. انواع سوشی، غذای تایلندی و چینی در منو این رستوران قابل سفارش دادن است.

غذایتان را در کنار مجسمه بزرگ بودا میل کنید و از فضای شیک و زیبا لذت ببرید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 19 تا 1 صبح، پنج شنبه و جمعه از ساعت 19 تا 2 صبح

آدرس: خیابان المریف

20) Teatro تئاتر شبانه دبی

همان طور که از اسمش پیداست، میهمانان در این رستوران، غذا خوردن در یک سالن تئاتر را تجربه می‌کنند که شبیه هیچ جای دیگر نیست.

Teatro در سال 2001 افتتاح شده و جز محبوب‌ترین رستوران های دبی به خصوص برای اهالی این شهر است. این رستوران که تا به حال برنده چند جایزه مهم بین‌المللی شده است، بهترین غذاهای تایلندی، چینی، ژاپنی، هندی و ایتالیایی را ارائه می‌دهد.

بهترین رستوران های دبی

سوشی ماهی تن، میگو واسابی، بشقاب آسیایی، برنج ویتنامی، پیتزا سالمون از بهترین غذاهای Teatro هستند.

تمام این غذاها در آشپزخانه لایو (در معرض دید) Teatro طبخ می‌شود. اگر به دنبال جایی برای صرف ناهار در دبی هستید، این رستوران را به یاد داشته باشید. فضای دراماتیک و گرم با طراحی داخلی زیبا، یک شب فراموش نشدنی برای شما می‌سازد.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 18 تا 23:15

آدرس: خیابان شیخ زائد

21) Zaatar w Zeit 24 ساعته هفت روز هفته

رستوران زعتر و زیت از سال 1999 کار خود را در دبی آغاز کرده است. این رستوران در چند کشور دنیا مثل لبنان، کانادا، اردن و کویت شعبه‌هایی دارد. زعتر و زیت، یکی از رستوران‌های مورد علاقه مردم دبی برای صرف صبحانه است. این رستوران جز معدود رستوران های دبی است که به صورت ۲۴ ساعته از مهمانان پذیرایی می‌کند.

بهترین رستوران های دبی

غذاهای عربی متنوع، ارزان و خوشمزه‌ای در این رستوران پیدا خواهید کرد. پیتزا، حمص، بیکن سرخ کرده و انواع سیب زمینی‌ها از محبوب‌ترین آیتم‌های منو زعتر و زیت هستند.

ساعت کاری: همه روزه 24 ساعته

آدرس: تفرجگاه مارینا، برج‌های مارینا

22) Tomo دوست دیرینه

Tomo در زبان ژاپنی به معنی دوست دیرینه است. این رستوران مانند اسمش محلی مناسب برای ملاقات با دوستانتان است. Tomo غذای ژاپنی را با حفظ طعم اصیل و بدون دست‌کاری، که توسط آشپزهای خبره ژاپنی تهیه شده، سرو می‌کند.

شعار Tomo ترویج جادوی غذا و فرهنگ ژاپنی در خاورمیانه است. سوشی رول شده با دست، سوشی نیگیری و ساشیمی جز بهترین غذاهای منو مفصل این رستوران است.

به غیر از غذاهای خوش طعم Tomo، این رستوران معروف به زیباترین و دل‌انگیزترین چشم‌انداز در بین رستوران های دبی است. اگر سری به این رستوران زدید، سعی کنید روی صندلی‌های فضای باز بنشینید تا از این چشم انداز بی‌نظیر لذت ببرید.

بهترین رستوران های دبی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 13:30 تا ساعت 14:45، از ساعت 18:30 تا 00:30

آدرس: خیابان شیخ رشید، خروجی 56

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *