رستوران ایتری سیکس دیتری( District Six Eatery)(بامارو)

رستوران زیبای آفریقای جنوبی

رستوران ایتری سیکس دیتری (District Six Eatery)کوچک با محیطی شاد که از محبوب‌ترین رستوران‌های ژوهانسبورگ است. این رستوران در منطقه قدیمی شیش که زمانی محل زندگی پانامایی‌ها بوده است قرار دارد. و محیطی متفاوت اما دوستانه را برای میهمانان به‌وجود آورده‌اند. در ادامه بامارو همراه باشید(بامارو)

غذاهای رستوران ایتری سیکس دیتری به صورت خانگی تهیه شده و ترکیبی از غذاهای سنتی آفریقای جنوبی و پانامایی دارند. طعم اکثر غذاها در رستوران ایتری سیکس دیتری بسیار لذیذ است و با ذائقه افراد با سلیقه‌های مختلف سازگاری دارد. خوراک گوشت بره، پای گوشت اسپایسی و دونات با شربت دست‌ساز مخصوص سه غذای پرطرفدار رستوران ایتری سیکس دیتری هستند.(بامارو)

از کافه‌های کوچک گرفته تا رستوران‌‌های مدرن و مجلل در خیابان‌های معروف، شهر ژوهانسبورگ به عنوان شهری پرگردشگر و جذاب  همانند سایر شهرهای بزرگ دنیا ملو است از رستوران‌هایی که هرکدام در نوع خود بی‌نظیرند و غذاهای معروف محلی و بین‌المللی را در منوی غذایی خود ارائه می‌دهند. (بامارو)

تاریخچه این منطقه به هزاران‌ سال قبل بازمی ‌گردد ، در آن سال‌ها شکارچیان در این منطقه گرد هم می ‌آمدند اما به ‌طور رسمی این شهر در سال 1886 با کشف طلا شکل گرفت و کاشف استرالیایی جرج هارسیون معدن ‌های طلای این منطقه را کشف کرد و به ‌دنبال آن هجوم شکارچیان طلا از سراسر جهان به این منطقه آغاز شد ، سیاه ‌پوستان بسیاری به‌ منظور کار برروی معدن‌ های طلا ، به‌صورت دائم یا موقت ، از تمامی بخش‌ های آفریقای‌ جنوبی به این منطقه سرازیر شدند و رشد این صنعت در دهه ‌های 1930 و1940 سبب افزایش هجوم سیاه‌ پوستان به این شهر شد که این افزایش جمعیت سیاه ‌پوستان به‌خصوص در طول جنگ جهانی دوم ، بین سال‌ های 1939 تا 1945 میلادی ، زمانی که بسیاری از کارکنان سفیدپوست در ارتش مشغول خدمت بودند آشکارتر بود؛ با لغو قانون تبعیض ‌نژادی بین سیاه ‌پوستان و سفید پوستان ، آرامشی یکپارچه در شهر حاکم شد و سیاه‌ پوستان به‌ راحتی قادر به رفت‌ و‌آمد در نواحی مختلف شهر شدند ، همچنین تحولات عمده در ساختار شهر در سال 1930 آغاز شد و دولت در اواخر دهه‌ 1950 ، انبوهی از ساختمان‌ ها را بنا کرد که به شهرستان جنوب‌غربی یا سوتو شهرت یافت ، این منطقه شهری در حال حاضر خود به شهر نسبتا بزرگی تبدیل شده‌ است مانند شهرها و شهرک‌ هایی که در اطراف تهران و کلان شهر ها وجود دارد؛ در این شهر صنایع دستی ، کارهای چوبی ، الماس ، طلا و جواهر را می ‌توان خریداری کرد ، موزه‌ های تاریخی که در این شهر قرار دارند بسیار زیبا هستند مانند موزه ویکتوریایی لیندفیل ، موزه اپارتاید ، موزه ارتش افریقای جنوبی ، موزه هنر ویتز و موزه ماندلا ، گالری هنری ژوهانسبورگ نیز اولین موزه‌ ای بود که صد سال پیش در این شهر برپا شد.

ژوهانسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی و مرکز استان گائوتنگ است و در نزد مردم به شهر طلا، ژوبورگ، ژوزی و اگلی شهرت دارد.(بامارو)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *