رستوران بربرستان تفلیس (Barbarestan) (بامارو)

رستوران سنتی ولی مدرن تفلیس

از آنجایی که گرجی ها به تاریخ خود و غذای خوب بسیار علاقمند می باشند، به رستوران بربرستان (Barbarestan) می آیند تا در این مکان از مزه ی خوب غذاهای سنتی لذت ببرند. در رستوران بربرستان تفلیس غذای کم خاصیت و معمولی به چشم نمیخورد، تمامی غذاها مقوی  و سالم می باشند که دستور پخت آنها از کتاب آشپزی باربارا جریادز فمینیست و  بهترین سرآشپز کشور متعلق به قرن 19 میلادی برداشت شده است.در ادامه بامارو همرا باشید

این رستوران بسیار دلپذیر و از تمام رستوران های سنتی منطقه متمایز می باشد. ایده تاسیس چنین رستورانی توسط مالک آن نشات گرفته از تفکر خانوادگی او بوده است. زیرا او با داشتن 10 فرزند به خوبی می‌توانست درک کند که یک مجموعه غذاخوری خوب برای خانواده‌های پرجمعیت باید چگونه دکوراسیونی و همچنین چگونه طعمی داشته باشد. این رستوران با اتمسفر جذابی که دارد مقصد بسیاری از شکمپرستان است. آدرس را درست آمده‌اید.(بامارو)

به‌طور کلی اکثر اهالی گرجستان، به جای صبحانه، نوشیدنی‌های کافئین‌دار مصرف می‌کنند. یک صبحانه معمولی گرجی شامل یک فنجان چای یا قهوه به همراه تکه‌ای نان است که با کره، تخم مرغ یا حریره جو دوسر (کسانی که می‌خواهند خوش‌اندام بمانند یا غذای سالمی بخورند، حریره جو دوسر مصرف می‌کنند) می‌شود. در این کشور صبحانه جایگاه آنچنانی در میان مردم ندارد و به همین دلیل کسانی که به این وعده غذایی اهمیت می‌دهند، شاید در تفلیس نتوانند جای مناسبی برای صرف صبحانه پیدا کنند. در این مقاله می‌خواهیم به معدود رستوران‌ها و کافه‌های این شهر اشاره کنیم که می‌توانید در تور تفلیس سری به آن‌ها بزنید و یک وعده صبحانه لذیذ نوش جان کنید.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *