رستوران ال ماهارا دبی (Almahara) (بامارو)

رستوران آبی در دبی,تجربه ای بی نظیر

رستوران ال ماهارا (AL Mahara) در پشت ساختمان برج العرب , لوکس ترین و خاص ترین هتل دبی , قرار گرفته است . این رستوران فوق العاده در زیر آب قرار ندارد , بلکه با طراحی هوشمندانه و با دقت و ظرافت , دورتادور آکواریوم وسیعی تعبیه شده است که حس میکنید در زیر آب هستید و این موضوع هیجان و لذت بودن در این مکان را برای شما چند برابر می کند . در ادامه بامارو همراه باشید
میزهای غذاخوری , با نور آبی و روشنایی که از آکواریوم ساتع می شوند , روشن می شوند و منظره ای فوق العاده و رویایی را برای مشتریان ایجاد می کند . مهمانان این رستوران از دیدن ماهی ها و موجودات درون آب سیر نمی شوند و ساعت ها در این رستوران می نشینند و از تماشای آکواریوم فوق العاده لذت می برند .(بامارو)
قابل پیشش بینی است که منوی رستوران , غذاهای دریایی است و ادغامی از غذاهای شرق و غرب می باشد , از این رو اگر غذاهای دریایی را دوست دارید و مایل به صرف غذاهای دریایی هستید , بعد از خرید و دیدن مکان های دیدنی دبی , پیشنهاد می شود برای صرف غذا و نیز استراحت به این رستوران فوق العاده و زیبا و رویایی بروید و ساعاتی به دور از هیاهوی شهر و در دنیای زیر آب به خودتان استراحت دهید .(بامارو)

 ال ماهارا با ناتان اوتلاو، مهمانان خود را به زیر آب هدایت می‌کند تا تجربه‌ای بسیار نزدیک به غذاخوردن در زیر آب داشته باشند. آکواریومی که در سکوی مرکزی رستوران از کف تا سقف آن کشیده شده است، با ماهی‌های غواص و چرخان پر شده است. هنگامی که از منوی رستوران سفار می‌دهید (که البته پیشنهاد ما غذاهای دریایی است)، حسابی دست و دلبازی کنید تا تجربه‌ای از شامی رمانتیک و به‌یادماندنی را بسازید. یادتان باشد که حتما از قبل میز رزرو کنید، چرا که این مکان پر طرفدار از طرف ساکنان دبی و همچنین مهمانان هتل بسیار پر متقاضی است.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *