راهنمای سفر به کشور آفریقا (بامارو)

کشور زیبای آفریقای جنوبی

آفریقا ی جنوبی مقصدی فوق‌العاده برای سفر است، این کشور یکی از بهترین مقاصد گردشگری با طبیعت غنی و بسیار متنوع است که هم از نظر فرهنگی و هم از نظر ویژگی‌های طبیعی از جمله پوشش گیاهی و حیات وحش، بسیار متنوع و منحصربه‌فرد است، گویی جهان کوچکی را در دل خود جای داده است. گردشگری یکی از قطب‌های اصلی درآمد در آفریقای جنوبی به شمار می‌رود بنابراین باید انتظار دیدن جاذبه‌های فراوان و نابی را داشته باشید. در این کشور دیدنی حتما جاذبه‌ای مطابق با علاقه‌ی خود پیدا می‌کنید. در ادامه بامارو همراه باشید

آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی

آفریقا ی جنوبی به عنوان جنوبی‌ترین کشور قاره‌ی آفریقا دارای سه پایتخت مجزاست؛ پرتوریا، کیپ‌تاون و بلوم فونتین هرکدام به ترتیب میزبان قوه مجریه، پارلمان و قوه‌ی قضاییه هستند که نقش اجرایی، تصمیم گیری و اجرای عدالت را به عهده دارند ولی پر جمعیت‌ترین شهر این کشور ژوهانسبورگ است. شهر های پر طرفدار در آفریقای جنوبی کیپ تاون و ژوهانسبورگ است. پارک‌های جنگلی متعدد، ۲۷۹۸ کیلومتر خط ساحلی، حیات وحش متفاوت و شهرهای شلوغ و پرزرق و برق تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های آفریقای جنوبی هستند. این کشور، پهناور و متنوع است.(بامارو)

آفریقای جنوبی

خوشبختانه زبان انگلیسی یکی از زبان‌های رایج و رسمی این کشور به شمار می‌رود و تا حدودی سفر شما راحت تر می شود. ژوهانسبورگ، پرجمعیت‌ترین شهر آفریقای جنوبی و مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به سافاری است. این شهر به خاطر منابع غنی و ارزشمند فلزات گران‌بها، با عنوان «شهر طلا» هم شناخته می‌شود. ژوهانسبورگ، مرکز اقتصادی و قلب تپنده‌ی این کشور است. جاذبه‌های گردشگری تاریخی متعددی مانند موزه‌ی آپارتاید در این شهر وجود دارد. پارک ملی کروگر یکی از مشهورترین پار‌ک‌های سافاری دنیا است. این پارک در حدود ۳/۵ تا ۴/۵ ساعت با ماشین از ژوهانسبورگ فاصله دارد و فرصتی فوق‌العاده را برای گردشگران فراهم می‌کند تا ۵ حیوان مشهور آفریقایی مشهور به Big Five را از نزدیک ببینند: شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن. علاوه بر این‌ها، تنوع بی‌نظیر و فوق‌العاده از سایر جانداران حیات وحش در این پارک وجود دارد. نقاشی‌های صخره‌ای بوشمن‌ها و سایت‌های باستان‌شناسی، بخشی دیگر از جذابیت‌های این پارک هستند. مسیرهای زیادی برای گردش پیاده هم در پارک وجود دارد. پرواز با بالون بر فراز پارک، برای دوستداران ماجراجویی مناسب است.(بامارو)

آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی

برای سفر به آفریقا ی جنوبی می‌توانید به کیپ تاون که مشهورترین شهر این کشور و پربازدیدترین شهر آفریقایی (قاره) است سفر کنید. کیپ تاون یکی از نفس‌گیرترین و زیباترین شهرهای دنیاست که از نظر جمعیت دومین منطقه‌ی مسکونی در آفریقای جنوبی است. طبیعت زیبا و چشم‌نوازی، این شهر رنگارنگ و پرهیاهو را احاطه کرده است؛ شهری که بین کوهستان و دریا قرار دارد. برای اینکه زیباترین چشم‌اندازهای ممکن از این شهر دیدنی را تماشا کنید، از کوه تیبل (Table) بالا بروید یا با تله‌کابین، خود را به قله برسانید. یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری کیپ‌ تاون، اسکله‌ی ویکتوریا و آلفرد است؛ جایی که در آن گردشگران به تفریح و خرید و گشت‌و‌گذار مشغول می‌شوند و در بهترین رستوران‌ها غذا می‌خورند. آکواریوم دو اقیانوس و ده‌ها جاذبه‌ی تفریحی دیگر در این اسکله، میزبان گردشگران است.(بامارو)

آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *