راهنمای سفر به جزیره مالدیو (بامارو)

جزیره مالدیو 

جزایر مالدیو زیبایی واقعاً محسور کننده ای دارند و به جزایر بهشتی معروفند. با توجه به اینکه سواحل مالدیو، بهترین سواحل جهان هستند که درست در مرز هندوستان واقع شده اند، این سواحل بکر و بی نظیر بهترین مکان ممکن برای گذراندن ماه عسل، و بهترین تفرجگاه ساحلی برای علاقه مندان به غواصی هستند.(بامارو)

مجمع الجزایر مالدیو با بیش از ۱۰۰۰ جزیره که از لحاظ استراتژیکی در اقیانوس هند واقع شده اند، اخیراً حتی بیشتر از قبل تلاش می کنند تا بهترین تجربه های غواصی در جهان را به میمانان خود ببخشند؛ و جالب است بدانید که این ها همه چیز هایی نیستند که در سواحل مالدیو انتظارتان را می کشند.

این جزیره زیبا با هتلی که در زیر آب دارد، اعتبار مضاعفی برای خود کسب کرده است. میهمان های این هتل می توانند از اقامت یک شب در این اتاق تمام شیشه ای منحصر به فرد که با ماهی های گرمسیری و صخره های مرجانی احاطه شده اند، درست در فاصله ۱۶ فوتی زیر سطح دریا، لذت ببرند. در ادامه بامارو همراه باشید

سواحل آبی مالدیو / blue water of aldives

هند، یک میان بر عالی، به سمت جزیره

به دلیل نزدیکی جزایر مالدیو به هند، هندی ها می توانند در مقایسه با سایر کشور ها، از مزیت های بیشتری برخوردار شوند. اگر مایلید از این مزیت ها استفاده کنید، بهتر است خود را به شهر بنگالورو (Bengaluru) برسانید و از آنجا با یک پرواز مستقیم، در زمان کمتر از ۳ ساعت به مقصد برسید.(بامارو)
حتی قبل از اینکه پا به مالدیو بگذارید هم هیجان زده می شوید. حرکت اولیه هواپیما به خودی خود یک ماجراجویی است. با نزدیک شدن به لاین فرود، تقریباً احساس خواهید کرد که در حال فرود مستقیم بر روی سطح آب دریا هستید. وقتی به سمت مالدیو پرواز می کنید، فقط به اندازه یک نگاه به بیرون از پنجره، طول می کشد تا متوجه شوید که چرا غواصی و شیرجه زدن، جزء برترین تفریح های این کشور است.(بامارو)

جزایر مالدیو فقط برای طرفداران شنا جذاب نیست

مادیو / غواصی / Maldives

اگر آنقدر ها طرفدار تفریح های آبی نیستید و بیشتر به طبیعت علاقه مندید، هم سواحل مالدیو گزینه های فوق العاده ای برای شما دارند. مالدیو با داشتن خط ساحلی درخشان، بیش از ۲۵۰ گونه مختلف نهنگ و دلفین را در خود جای داده است و در بین زیستگاه های مختلف نهنگ و دلفین در جهان، جزء ۵ نقطه برتر است. تماشای این حیوانات آبزی جذاب، در زیستگاه طبیعی شان، بسیار لذت بخش است. ماهی گیری شبانه، مسابقات ماهی گیری بزرگ، و تماشای گاومیش ها هم از تفریح های محبوب در مالدیو است. اگر خوش شانس باشید، و آب و هوا اجازه بدهد، ممکن است در آخر بازی ها و مسابقه های بزرگ، آبزیان خاصی مانند ماهی دریایی، باراکودا، شمشیر ماهی، ماهی امپراتور و دیگر ماهی های خاص را به دست بیاورید.(بامارو)
اگر فکر می کنید تنها راه دیدن زندگی غنی دریایی مالدیو، غواصی کردن است، بهتر است بیشتر فکر و تحقیق کنید. مالدیو پر از ورزش های آبی است. قایق های شیشه ای در بین بسیاری از مردم، خصوصا کودکان، بسیار پر طرفدار هستند. استفاده از این قایق ها، روشی عالی برای کشف زیبایی ها و شگفتی های زیر آب، تماشای صخره های با شکوه، لاک پشت ها، کوسه ها، و بسیاری از گونه های نادر ماهی ها است. بسته به عواملی مانند زمان روز و جریان آب، ممکن است بتوانید برخی از مکان های تاریخی مانند کشتی های مسافری یا منطقه ای که کوسه ها در آن تغذیه می کنند، را هم از نزدیک ببینید.(بامارو)

جزایر مالدیو، محلی برای عاشقانه های خاص در دل اقیانوس

Maldives beaches/ سواحل مالدیو

آیا تا کنون خود را در جزیره ای که منحصرا به خود شما تعلق داشته باشد، تصور کرده اید؟ می توانید تصور کنید که در زیر آسمان کبود، و آب های زمردی که با سفید ترین ماسه ها احاطه شده اند و هیچ کسی به جز افراد مورد علاقه تان در آن اطراف وجود ندارد؟ به نظرتان شبیه به یک رویاست؟ دقیقاً درست است! با یک پیک نیک عالی در سند بانک (Sandbank) می توانید این رؤیا را به واقعیت تبدیل کنید. حتی تصور یک چتر و یک صندلی راحتی در وسط اقیانوس که بتوانید از روی آن در زیبایی آب های شفاف و کریستالی محو شوید، هم هر کسی را سر شوق می آورد. در این پیک نیک رویایی برخی از نفس گیر ترین منظره های اقیانوس را خواهید دید.(بامارو)

اسپا های سرگرم کننده، ناهار خوری های دلپذیر و خرید های مطابق مد روز در همه جزایر مالدیو

غذاهای مالدیو/ foods in maldives

مالدیو با افراط و تجمل خالص هم معنا است. این مجمع الجزایر پر است از مراکز خرید عالی که می توانید بهترین و جدید ترین اقلام و پوشاک را  در آن ها پیدا کنید. سواحل مالدیو غذا خوری های عالی ای دارند که حتماً باید امتحانشان کنید.در این جزایر می توانید از انواع روش های درمانی اسپا و ماساژ استفاده کنید. اغلب استراحت گاه ها در جزایر مالدیو، انواع امکانات مختلف برای رفاه، بهداشت، سلامتی، و جوان سازی بدن، ذهن و روح را در اختیار گردشگران خود قرار می دهند. این در حالی است که بعضی از آن ها در بین پوشش های گیاهی انبوهی قرار گرفته و برخی دیگر در یک تالاب آرام و ساکت و برخی دیگر حتی در زیر آب ساخته شده اند.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *