راهنمای سفر به کشور ایتالیا را در این مطلب بخوانید(بامارو)

کشور سرسبز ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای زیبا و رویایی قاره اروپاست که سالانه به‎عنوان مقصدی بسیاری از سفر دوستان انتخاب می‎شود و بسیاری دیگر از  سفر دوستان نیز در رویای خود داستان یک سفر رویایی به ایتالیا را می پرورانند.راهنمای سفر به ایتالیا با مجله گردشگری بامارو سفر همراه باشید.

ایتالیا را می‎‏توان مهد و هنر دانست. زنان و مردان شیک پوش، طبیعتی  فوق‎العاده، جاذبه‎های تاریخی و امکانات تفریحی مانن هتل‎های لوکس، مراکز خرید متنوع و… همگی بخش‎هایی از سفر به ایتالیاست. در ادامه ی یادداشت 

غذا یکی از دلایل محبوبیت تور ایتالیا  برای توریست ‎هاست. ایتالیا دارای غذاهای عالی است که امروزه گسترش این غذاها را در سرتاسر جهان مشاهده می‎کنید. شما می‎توانید در طول سفر خود به ایتالیا سری به رستوران‎ های معروف ایتالیایی بزنید و از غذاهای خوشمزه و محیط دنج این رستوران‏‎‎ها لذت ببرید.(بامارو )

جدا از غذاها، موزه‎ها، مجسمه‎ها و جدیدترین مدها و  استایل‎ها در ایتالیا می‎توانید چشم‎اندازهای فوق‎العاده‌‎ای را ببینید که هر کدام گویی تکه‎ای از بهشت هستند.مناظر کوهستانی،غارهای یخ، سواحل آفتابی و… همگی جزء جاذبه‎های طبیعی این کشور زیباست.(بامارو )

تور ایتالیا
تور ایتالیا

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا چه زمانی است؟

در پاسخ به این سوال که بهترین زمان برای سفر به ایتالیا چه زمانی است باید گفت؛ بستگی به این دارد که می‎خواهید به  کدام قسمت این کشور بروید. هر بخش از این کشور در زنان مناسب جاذبه‎های  فوق‎العاده‎ای دارد. با همه این‎ها اگر جزء آن دسته از افراد هستید که دوست ندارید در زمان شلوغی به ایتالیا سفر کنید؛ سفر تابستان انتخاب مناسبی نیست. زیرا تابستان شلوغ‎ترین فصل ایتالیا است.(بامارو )

از زمستان می‎تواند فصل مناسبی برای سفر به ایتالیا باشد جدا از مزیت خلوت بودن شما می‎توانید در طول سفر خود از ورزش‎های زمستانی لذت ببرید. ایتالیا گردشگاه‎های زمستانی فروانی دارد که مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. البته بهار هم فصل مناسبی برای سفر به این کشور است. هوای ایتالیا در فصل بهار در بهترین حالت خود است و کم کم  بساط تفریحات ساحلی نیز برپا می‎شود و شما با وجود این تفریحات می‎توانید سفری به‎ یاد ماندنی داشته باشید.(بامارو )

ایتالیا را یک مقصد گران برای  سفر می‎دانند اما؛ راه‎هایی هست که می‎توان به‌‎کمک آنها در هزینه‎های سفر صرفه‎جویی کرد. برای مثال می‎توانید به‎جای اقامت در هتل‎های لوکس و یا اتاق‎های خصوصی در هاستل اقامت کنید و یا به‎جای استفاده از وپ تاکسی از وسایل حمل ‎و نقل عمومی استفاده کنید. همچنین بهتر است همه وعده‏‎های غذایی خود را در رستوران‎ های لوکس و لاکچری نگذرانید.(بامارو )

تور ایتالیا
تور ایتالیا

چند نکته که باید بدانید!

یک نکته مهم که باید درباره ایتالیا بدانید این است که مراکز تجاری و تفریحی این کشور معمولا در تعطیلات رسمی بسته هستند بنابراین دقت کنید زمان مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید.(بامارو )

یکی از مشکلات ایتالیا کمبود جای پارک و ترافیک سنگین در خیابان‎هاست. بنابراین همانطور که در بالا اشاره شد بهتر است برای حمل و نقل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید تا هم هزینه کمتری بپرد ازید و هم زمان کمتری را صرف  حمل و نقل کنید.

یک نکته دیگر که باید درباره ایتالیا بدانید این است که لازم است در بازدید از کلیسا و مکان‎های مذهبی باید لباسی بپوشید که شانه‎ها و زانوهای شما را بپوشاند. تا به کلیسا بی احترامی نکرده باشید.(بامارو )

سفر به ایتالیا می‎تواند یکی از هیجان‎انگیزترین سفرهای عمرتان باشد پس اگر فرصت آن را دادید از دستش ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *