توریسم انیمیشن برنامه جدید ژاپن برای جذب گردشگر(بامارو)

ژاپن تور انیمیشن برگزار میکند

برای اجرای این برنامه 30 نفر از کل دنیا در خواست خود را برای شزکت در تور برنامه ریزی شده ژاپن که در این تور تمرکز بر انیمیشن های ژاپنی بود اعلام کردند. در ادامه بامارو همراه باشید

هدف این تور  پتانسیل انیمیشن ژاپنی در جذب توریست میباشد و این کار با نمایش لوکیشن ها ،مدل ها و استودیو هایی که این انیمیشن ها در خلق شده اند صورت میگیرد با این تور آزمایشی مشخص میشود که ظرفیت و کشش این تورها برای جذب توریست تا چه حد میتواند باشد.(بامارو)

گردشگری ژاپن
گردشگری ژاپن

طبق اخبار موثق طی برگزاری این تور تمام امکانات اقامتی و رفاهی برای گردشگران مهیا میشود و سه شهر ناگویا، هایدا و توکیو را شامل میشود.(بامارو)

نحوه ثبت نام این تورها آنلاین میباشد و از تاریخ 20 ژانویه تا 28 فبریه امکان پذیر میباشد. تمامی در خواست ها در سایت اسپانسر ثبت میشود. از میان در خواست های ثبت شده پس از بررسی های اولیه در نهایت 30 در خواست پذیرفته میشود.

برنامه توریستی انیمه  با انتخاب و با ساخت 88 لوکیشن از انیمیشن های پر طرفدار  که قابلیت جذب توریست برای ژاپن در این زمینه را دارند تشکیل شده. ژاپن با توجه به اینکه همواره مورد توجه توریست ها قرار داشته با این برنامه در تلاش است تا سطح گردشگری این کشور را ارتقا دهد و به علاقمندان انیمیشن را جذب خود کند .(بامارو)

انیمیشن «نام تو» یک فیلم درام فانتزی رمانتیک ژاپنی است که بر مبنای فیلمنامه و به کارگردانی «موکوتو شینکایی» ساخته شده است.این فیلم با اقتباس از یک رمان محبوب ساخته شده وشخصیت های آن نوجوانان علاقه مند به انیمیشن هستند. این انیمیشن در انیمه اکسپو ۲۰۱۶ لس آنجلس شرکت کرد و با اقبال زیادی روبه رو شد.(بامارو)

ژاپن کشوری کاملاً محصور شده در آب است که با مرزهای آبی با کشورهای چین، کره جنوبی، کره شمالی و روسیه همسایه‌است. این کشور در پایان جنگ جهانی دوم، تمامی متصرفات فراسوی دریایی خود، از جمله کشور کره را که در آن زمان ۴٫۵٪ درصد کل کشور را تشکیل می‌داد، از دست داد. وسعت کنونی ژاپن ۳۸۷۰۰۰ کیلومتر مربع است (کمتر از ایالت کالیفرنیا در آمریکا)، تقلیل یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *