بالی بی شک بی نظیر ترین جزیره اندونزی شناخته میشود (بامارو)

دانستنی های بالی

اولین چیزی که بی شک برایتان سوال می شود آب و هوای مقصد سفرتان است. برای تور بالی می توانید اطمینان داشته باشید که آب و هوا در اکثر روزهای سال همراه شماست و باران های زیبا و غروب های تماشایی را تجربه می کنید.در ادامه بامارو همراه باشید

شما همواره می توانید حتی در روز های بارانی از آفتاب زیبای “بوکیت” (Bukit) در بالی لذت ببرید و با باد های خنک موسمی سرحال شوید.(بامارو)

بالی همچنین به خاطر موج سواری های هیجان انگیزش و جنگل های انبوه و شگفت انگیزش و همچنین وجود معابد و کاخ های دیدنی و مزارع پلکانی برنج معروف است.(بامارو)

تور بالی (4)

 

جاذبه های گردشگری بالی

بالی یکی از جزیره های زیا و شگفت انگیز مجمع الجزایر اندونزی است که سالانه هزاران گردشگر را از سرتاسر جهان میهمان زیبایی های خود می کند. اگر به تفریحات ساحلی، کمپ در جنگل های انبوه، تماشای غروب خورشید و یا بازدید از اماکن تاریخی علاقه دارید، بالی بهترین مقصد گردشگری برای شماست.(بامارو)

سالانه هزاران تور بالی در ایران به فروش می رسد.

موزه بالی، موزه معبد (Puri Pemecutan) یکی از زیبا ترین معابد بالی و اندونزی است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.(بامارو)

تور بالی (2)

 

فیل سواری و غواصی در تور بالی

فیل ها حیوانات محبوبی در آسیا و به خصوص اندونزی هستند و شما می توانید با هزینه های بسیار کمی فیل سواری کنید و به آنها غذا دهید و بازی کنید. و اما آب های زلال و شفاف جزیره ی بالی فرصت خوبی برای اشنایی با دنیای شگفت انگیز زیر آب به شما می دهد که به راحتی و با هزینه ها کم می توانید وسایل مورد نیاز غواصی را کرایه کنید و از این تفریح سالم لذت ببرید.(بامارو)

شما می توانید دو به دو سوار فیل ها شوید و از فیل سواری و گذشتن از آب سوار فیل ها لذت ببرید.(بامارو)

همچنین موج سواری و قایق سواری در سواح جنگلی و در دل طبیعت بکر بالی تجربه ی فراموش نشدنی ای در مدت تور بالی برای شما به ارمغان می آورد. همچنین در برنامه ی خود حتما از پارک آبی واتر بوم (Waterbom Park) و دیدنی های آن غافل شوید.

تور بالی (3)

 

معابد باستانی و جشن های آئینی

یکی از جاذبه های گردشگری بالی معابد باستانی آن هستند که در طول زمان به دلیل زیبایی معماری و مجسمه ها و مراسم های دیدنیشان به یکی از نماد ها بالی در جهان مشهور شده اند.(بامارو)

یکی از مشهورترین این معابد معبد لوط بالی Tanah Lot در ناحیه تابانان است که گفته می شود در زمان های قدیم توسط یک راهب هندو به احترام یک خدای هندی ساخته شده است و در طی سالیان زیبایی های آن دوچندان شده است. این معبد از چندین ناحیه توریستی و مرکزی بالی در دسترس است و روی سخره ای در نزدیکی ساحل بنا شده و دیدار از آن حتما برایتان بسیار دلپذیر خواهد بود.

یکی دیگر از معابد اعجاب انگیز بالی معبد اولاواتو بالی Uluwatu است که بر روی سخره ای در ساحل دریا بنا شده و گفته می شود قدمت آن به ده قرن پیش باز می گردد.(بامارو)

معبد Besakih  یا معبد مادر بالی یکی از هم ترین معابد برای خود مردم اندونزی و برای شناخت معابد این کشور است.  هر ساله مراسم و جشن های زیادی در این معبد برگزار می شود که حتما پیشنهاد می کنیم که این مراسم آئینی را از دست ندهید و با فرهنگ بومی و باستانی هندو ها و بوداییان آشنا شوید.(بامارو)تور بالی (1)

 

چند نکته مهم قبل از شروع تور بالی

  • با توجه به اینکه موقعیت جغرافیایی مجمع الجزایر اندونزی و لای استوایی و گرمسیری است حتما فراموش نکنید که برای روزهای آفتابی کرم ضد آفتاب و لباس های خنک و برای روزهای بارانی لباس های مناسب و کفش های مناسب خود را ببرید.
  • شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاه کنید و هزینه های خود را به خوبی مدیریت کنید.
  • مطمئن شوید که از آب سالم و آشامیدنی استفاده می کنید یا آب معدنی خریداری کنید.(بامارو)
  • در بالی دست فروش های زیادی در مکان های تفریحی و خیابان هستند که غذاهای خوشمزه و سالمی می فروشند و نیازی نیست که پول خود را در رستوران ها خرج کنید زیرا این غذا قیمت های مناسبی دارند و شما را با غذا های محلی منطقه آشنا می کنند.(بامارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *