رستوران استیک اند بار مارماریس (Steak and Bar)(بامارو)

رستوران جواهر پنهان مارماریس

رستوران های مختلف لوکس و ارزان با انواع غذاهای دریایی،بین الملی، محلی، گیاهی و… در کشور ترکیه وجود دارد که با منوی متنوع و سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه از مسافران خود پذیرایی می کند. همراه با آژانس گردشگری باماروسفر با چند رستوان مشهور آشنا شوید.

صرف غذا در مارماریس می‌تواند به تجربه ای منحصربه‌فرد برای گردشگران تبدیل شود. بیشتر رستوران‌ها و کافه‌های این شهر در کنار ساحل بنا شده‌اند، از این رو مکان‌هایی بسیار دلپذیر، پرطرفدار و مناسب برای گذران وقت و صرف غذا هستند. رستتوران‌هایی که علاوه بر چشم‌اندازی زیبا دارای موسیقی زنده هستند این تجربه را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های مارماریس می‌پردازیم. در ادامه مطلب بامارو همراه باشید(بامارو)

رستتوران استیک اند بار (Steak and Bar) به عقیده برخی جواهری پنهان از دیده‌ها است. این رستوران به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ساحل چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی دارد که چشمان هر بیننده‌ای را محسور خود می‌کند. علاوه بر منظره‌ی عالی غذای این رستوران خوشمزه و باکیفیت، فضا دلپذیر و سرویس‌دهی قابل قبول است. منوی رستتوران شامل غذاهای اروپایی، ترکی و استیک بوده و گردشگران می‌توانند برای صرف هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به این مکان مراجعه کنند. در صورت تمایل می‌توانید پیش از رفتن میز رزرو کنید.(بامارو)

رفتن به یک رستوران خوب و خوردن غذاهای خوشمزه یکی از تفریحات لذت بخش در طول سفر است.اما اینکه رستوران های خوب ، جایی که به آن سفر کرده اید را بشناسید، یکی از مهمترین کارهاییست که قبل سفر باید انجام دهید.ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در تور ارزان مارماریس، به بهترین رستوران های این شهر بروید.(بامارو)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *